Quantifying Quality of Service through SERVQUAL in GAM / Nejlevnější knihy
Quantifying Quality of Service through SERVQUAL in GAM

Kód: 15200008

Quantifying Quality of Service through SERVQUAL in GAM

Autor Luis Padres, Nikola Zivlak

This book aims to provide all those service industries the option to quantify the quality of their service. Feedback in any service industry is critical for success and improvement. Acknowledging major areas of opportunity is cruc ... celý popis

908


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Quantifying Quality of Service through SERVQUAL in GAM

Nákupem získáte 91 bodů

Anotace knihy

This book aims to provide all those service industries the option to quantify the quality of their service. Feedback in any service industry is critical for success and improvement. Acknowledging major areas of opportunity is crucial for a business to succeed. I do hope this research, analysis, and results can bring benefits to businesses around the world. In the end, great service always leads to achievement.

Parametry knihy

908

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: