Psychology of Media in Europe / Nejlevnější knihy
Psychology of Media in Europe

Kód: 06804047

Psychology of Media in Europe

Autor Peter Winterhoff-Spurk

Die europäische Medienlandschaft ändert sich gegenwärtig durch die Verfügbarkeit neuer Technologien und durch veränderte politische Rahmenbedingungen - wie z. B. die Zulassung privatwirtschaftlicher Sender - in einem schnellen Tem ... celý popis

1533


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Psychology of Media in Europe

Nákupem získáte 153 bodů

Anotace knihy

Die europäische Medienlandschaft ändert sich gegenwärtig durch die Verfügbarkeit neuer Technologien und durch veränderte politische Rahmenbedingungen - wie z. B. die Zulassung privatwirtschaftlicher Sender - in einem schnellen Tempo, das durch die bevorstehende europäische Einigung noch zusätzlich forciert wird. Damit kommen auf die Medienwissenschaft wie auch auf die Medienpsychologie neue Fragestellungen und Anforderungen zu, die von Medienforschern und -praktikern aus zehn europäischen Ländern in diesem in englischer Sprache verfaßten Band aufgezeigt und erörtert werden.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences

1533

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: