Promotional Packaging and Design / Nejlevnější knihy
Promotional Packaging and Design

Kód: 05049961

Promotional Packaging and Design

Autor Christian Campos, Lucia Mors

How can a promotional package effectively capture the attention of the media and successfully communicate or engage with a select target audience? What does a press or marketing kit need to make it stand out from the rest and what ... celý popis

932

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Promotional Packaging and Design

Nákupem získáte 93 bodů

Anotace knihy

How can a promotional package effectively capture the attention of the media and successfully communicate or engage with a select target audience? What does a press or marketing kit need to make it stand out from the rest and what are the key ingredients and elements required to create an attractive and functional design? Today the creative presentation and look of a product or brand can instantly upgrade its image and profile and make all the difference to a PR, marketing or advertising campaign. "Promotional Packaging and Design" focuses on all aspects of designing such material from cutting edge folding techniques, ideas, and design features, using real-life illustrated examples from the top creative agencies and studios. Complete with packaging inspirations and ideas for a wide variety of projects from wines, cosmetics and food to fashion, music and media events, this book showcases a rich selection of the most innovative concepts in promotional material. Encompassing some of the best graphic design proposals for press and direct marketing, "Promotional Packaging and Design" even includes a CD with packaging templates, offering timesaving creative solutions for designer and the tools to create a project from start to finish.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts Industrial / commercial art & design Fashion & textiles: design

932

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: