Packaging Design - Successful Product Branding From Concept to Shelf 2e / Nejlevnější knihy
Packaging Design - Successful Product Branding From Concept to Shelf 2e

Kód: 01212047

Packaging Design - Successful Product Branding From Concept to Shelf 2e

Autor Marianne R Klimchuk

Now in full-color throughout, the second edition of Packaging Design offers fully up-to-date coverage of the entire packaging design process, including the business of packaging design, design principles, the creative process, and ... celý popis

2109


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Packaging Design - Successful Product Branding From Concept to Shelf 2e

Nákupem získáte 211 bodů

Anotace knihy

Now in full-color throughout, the second edition of Packaging Design offers fully up-to-date coverage of the entire packaging design process, including the business of packaging design, design principles, the creative process, and pre-production and production issues. New chapters cover topics related to branding, business strategies, social responsibility, and sustainability. All new case studies and examples illustrate every phase of the process, making this the single most important guide for designers on how to create successful packaging designs that serve as the marketing vehicle for consumer products.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts Industrial / commercial art & design Product design

2109

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: