Professional Services Marketing / Nejlevnější knihy
Professional Services Marketing

Kód: 19263803

Professional Services Marketing

Autor William Winston, Frederick G. Crane

This text provides an introduction to the major issues and concepts in professional service marketing, as well as strategic guidance to professionals new to marketing. The author outlines the characteristics and difficulties invol ... celý popis

5755


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Professional Services Marketing

Nákupem získáte 576 bodů

Anotace knihy

This text provides an introduction to the major issues and concepts in professional service marketing, as well as strategic guidance to professionals new to marketing. The author outlines the characteristics and difficulties involved in managing and marketing professional services.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

5755



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: