Kód: 06269667
This historical study focuses on the complex relations between author, publisher and contemporary reading public in 19th-century USA. It describes the emergence of the first successful literary entrepreneurs, the role of the liter ... celý popis
1103 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 110 bodů
This historical study focuses on the complex relations between author, publisher and contemporary reading public in 19th-century USA. It describes the emergence of the first successful literary entrepreneurs, the role of the literary magazine and the beginnings of book promotion.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries
1103 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )