Kód: 11305487
Principles of Advertising and IMC, 2/e by Tom Duncan explains the principles and practices of advertising and the other marketing communication functions within an integrated context complete with an integrated planning process. D ... celý popis
6736 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 674 bodů
Principles of Advertising and IMC, 2/e by Tom Duncan explains the principles and practices of advertising and the other marketing communication functions within an integrated context complete with an integrated planning process. Duncan's text presents the
6736 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )
Nacházíte se: