Pragmatics of Persuasive Discourse in Spanish Television Advertising / Nejlevnější knihy
Pragmatics of Persuasive Discourse in Spanish Television Advertising

Kód: 08740338

Pragmatics of Persuasive Discourse in Spanish Television Advertising

Autor Karol J Hardin

This investigation analyzes pragmatic ways in which Spanish is used to achieve persuasion in television advertising. The author applies pragmatic models to commercials for products and services from three countries--Chile, Spain, ... celý popis

917


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Pragmatics of Persuasive Discourse in Spanish Television Advertising

Nákupem získáte 92 bodů

Anotace knihy

This investigation analyzes pragmatic ways in which Spanish is used to achieve persuasion in television advertising. The author applies pragmatic models to commercials for products and services from three countries--Chile, Spain, and the United States. She

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Language linguistics

917



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: