Political Economy of Communications in India / Nejlevnější knihy
Political Economy of Communications in India

Kód: 05047518

Political Economy of Communications in India

Autor Pradip Ninan Thomas

This book is a critical study of the political economy of communications in India. It explores the ways in which contexts, structures, policies and processes at national and international levels shape media structures and explores ... celý popis

1017


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Political Economy of Communications in India

Nákupem získáte 102 bodů

Anotace knihy

This book is a critical study of the political economy of communications in India. It explores the ways in which contexts, structures, policies and processes at national and international levels shape media structures and explores how a political economy-inspired approach can be used to understand both media dominance and resistance. It deals with a variety of issues that are key to understanding the political economy of communication--from intellectual property to audio-visual trade and media ownership, liberalisation, privatisation, and media politics.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

1017

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: