Pharmaceutical Marketing in the 21st Century / Nejlevnější knihy
Pharmaceutical Marketing in the 21st Century

Kód: 06712296

Pharmaceutical Marketing in the 21st Century

Autor Mickey Smith

A group of experts, leaders in their fields, provide a formal conjecture on the nature of various aspects of pharmaceutical marketing in the early part of the twenty-first century. Pharmaceutical Marketing in the 21st Century is i ... celý popis

2999


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Pharmaceutical Marketing in the 21st Century

Nákupem získáte 300 bodů

Anotace knihy

A group of experts, leaders in their fields, provide a formal conjecture on the nature of various aspects of pharmaceutical marketing in the early part of the twenty-first century. Pharmaceutical Marketing in the 21st Century is ideal for product managers, planners, and strategists as it provides guidance for the future of marketing pharmaceutical products. Internationally relevant, this book is now available in Japanese!

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Manufacturing industries

2999

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: