Petrol Marketing / Nejlevnější knihy
Petrol Marketing

Kód: 11619631

Petrol Marketing

Autor Marcel Cohen

This small book is big in content. It contains essential advice that complements, if not replaces, the need for petrol companies to retain expensive consultants. Executives from growing petrol markets s ... celý popis

3309


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Petrol Marketing

Nákupem získáte 331 bodů

Anotace knihy

This small book is big in content. It contains essential advice that complements, if not replaces, the need for petrol companies to retain expensive consultants. Executives from growing petrol markets such as Eastern Europe are urged not to mimic and replicate the mistakes of the West. The so-called advanced and established petrol retailers of the West have often played safe in their decision-making. In doing so, they have not exploited the full potential available to them and/or generated difficulties that would surface in later years. This book provides an alternative source of wisdom. For petrol executives from mature markets, this book offers refreshing insights that could well revolutionise their business.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Energy industries & utilities

3309

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: