Open Innovation 2.0 / Nejlevnější knihy
Open Innovation 2.0

Kód: 16499299

Open Innovation 2.0

Autor Martin Curley, Bror Salmelin

The book presents the emerging innovation paradigm and methodology Open Innovation 2.0 (OI2), which aims to help drive significant structural changes and benefits through innovation to society and industry. It highlights how by us ... celý popis

4798


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Open Innovation 2.0

Nákupem získáte 480 bodů

Anotace knihy

The book presents the emerging innovation paradigm and methodology Open Innovation 2.0 (OI2), which aims to help drive significant structural changes and benefits through innovation to society and industry. It highlights how by using quadruple helix innovation in open ecosystems new markets can be created by co-creation and how this leads to a transformation from win-lose to win-win situations for all stakeholders. Organized around a number of core patterns of OI2, such as purpose, partnering, platforms and prototyping, this book leverages more than five years of research by the EU Open Innovation Strategy Policy group on the evolution of open innovation. Popualrized in the early 2000s by Henry Chesbrough, open innovation is a systematic process in which ideas can pass to and from different organizations and travel on different exploitation vectors for value creation. As the discipline of innovation is constantly evolving, it became apparent that an entirely new approach to innovation was needed that incorporated technological, societal and policy dimensions. OI2 is a nascent mode of simultaneous technical and societal innovation that leverages synergies, shared vision, and disruptive technologies, and delivers multiplicative effects for stakeholders involved. Featuring case studies from domains such as energy, telecommunications, transportation, and toys, from companies including Intel, Lego, Alcatel Lucent and Astom, this book will be of interest to policy makers, practitioners, academics, and students in innovation and innovation management.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

4798

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: