Objects of Affection / Nejlevnější knihy
Objects of Affection

Kód: 04039687

Objects of Affection

Autor Arthur Asa Berger

In this book, preeminent semiotician Arthur Asa Berger decodes the meanings of common objects of consumption and their perceived "sacredness" in consumerist cultures. Using semiotic theory, consumer culture is dissected in new and ... celý popis

1681


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Objects of Affection

Nákupem získáte 168 bodů

Anotace knihy

In this book, preeminent semiotician Arthur Asa Berger decodes the meanings of common objects of consumption and their perceived "sacredness" in consumerist cultures. Using semiotic theory, consumer culture is dissected in new and fascinating ways. The first part of the book introduces semiotic theory and its key theorists and practitioners. The second part applies semiotic theory to interpret advertising, marketing, and branding. With levity and precision, Berger leads students to think critically about our lives and the menu of lifestyles promoted by corporations that profit from branded consumption.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Social issues & processes

1681

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: