NoledgeCoping. Nichtwissen als strategischen Vorteil im disruptiven Wettbewerb erkennen. / Nejlevnější knihy
NoledgeCoping. Nichtwissen als strategischen Vorteil im disruptiven Wettbewerb erkennen.

Kód: 16104202

NoledgeCoping. Nichtwissen als strategischen Vorteil im disruptiven Wettbewerb erkennen.

Autor Andreas Schiel

Zeit, Geld und Sorgen sparen durch den klugen Umgang mit Nichtwissen: Im disruptiven Wettbewerb kann es sich lohnen, seine Aufmerksamkeit auf das zu richten, was man (noch) nicht weiß.

350


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize NoledgeCoping. Nichtwissen als strategischen Vorteil im disruptiven Wettbewerb erkennen.

Nákupem získáte 35 bodů

Anotace knihy

Zeit, Geld und Sorgen sparen durch den klugen Umgang mit Nichtwissen: Im disruptiven Wettbewerb kann es sich lohnen, seine Aufmerksamkeit auf das zu richten, was man (noch) nicht weiß.

Parametry knihy

350

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: