Moderní marketingový výzkum / Nejlevnější knihy
Moderní marketingový výzkum

Kód: 00061191

Moderní marketingový výzkum

Autor Roman Kozel

Marketingoví manažeři a specialisté se dozvědí řadu praktických rad a tipů, jak organizačně krok za krokem zajistit průběh celého marketingového výzkumu i jak se vyznat v nabídce reklamních agentur. Autoři se podrobně věnují kvant ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Moderní marketingový výzkum

Anotace knihy

Marketingoví manažeři a specialisté se dozvědí řadu praktických rad a tipů, jak organizačně krok za krokem zajistit průběh celého marketingového výzkumu i jak se vyznat v nabídce reklamních agentur. Autoři se podrobně věnují kvantitativním a kvalitativní metodám i typům výzkumu, zachycují nové trendy. Čtivý text doplňuje mnoho příkladů, obrázků a odkazů.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v češtině Učebnice a odborná literatura Společenské a humanitní vědy Reklama, marketing, obchod

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: