Kód: 00061191
Marketingoví manažeři a specialisté se dozvědí řadu praktických rad a tipů, jak organizačně krok za krokem zajistit průběh celého marketingového výzkumu i jak se vyznat v nabídce reklamních agentur. Autoři se podrobně věnují kvant ... celý popis
Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Marketingoví manažeři a specialisté se dozvědí řadu praktických rad a tipů, jak organizačně krok za krokem zajistit průběh celého marketingového výzkumu i jak se vyznat v nabídce reklamních agentur. Autoři se podrobně věnují kvantitativním a kvalitativní metodám i typům výzkumu, zachycují nové trendy. Čtivý text doplňuje mnoho příkladů, obrázků a odkazů.
Zařazení knihy Knihy v češtině Učebnice a odborná literatura Společenské a humanitní vědy Reklama, marketing, obchod
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )