Kód: 24555931
Kniha a knizˇni´ trh se staly hybatelem i zrcadlem obrovsky´ch promeˇn, jimizˇ procha´zela habsburska´ monarchie od na´stupu Marie Terezie azˇ do revolucˇni´ho roku 1848. Monografie Na cesteˇ k „vy´borneˇ zrˇi´zene´mu knihkupectvi ... celý popis
Nákupem získáte 31 bodů
Kniha a knizˇni´ trh se staly hybatelem i zrcadlem obrovsky´ch promeˇn, jimizˇ procha´zela habsburska´ monarchie od na´stupu Marie Terezie azˇ do revolucˇni´ho roku 1848. Monografie Na cesteˇ k „vy´borneˇ zrˇi´zene´mu knihkupectvi´“ zkouma´ vy´voj knizˇni´ho trhu v Cˇecha´ch mezi lety 1749 azˇ 1849, prˇedstavuje jeho hlavni´ protagonisty, podniky i profese podi´leji´ci´ se na tehdejsˇi´ knizˇni´ kulturˇe. Autorˇi sleduji´ zapojeni´ knizˇni´ch profesiona´lu° do tuzemsky´ch i zahranicˇni´ch si´ti´ a prˇiblizˇuji´ cesty, po ktery´ch se knihy ubi´raly k dramaticky se rozsˇirˇuji´ci´ cˇtena´rˇske´ verˇejnosti. Kniha objasnˇuje strukturu intelektua´lni´ vy´meˇny a podoby komunikace v dobeˇ, ktera´ sehra´la urcˇuji´ci´ roli v procesu utva´rˇeni´ moderni´ verˇejne´ sfe´ry a formova´ni´ novodobe´ho na´roda.
Zařazení knihy Knihy v češtině Učebnice a odborná literatura Společenské a humanitní vědy Reklama, marketing, obchod
306 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )