Misogyny, Toxic Masculinity, and Heteronormativity in Post-2000 Popular Music / Nejlevnější knihy
Misogyny, Toxic Masculinity, and Heteronormativity in Post-2000 Popular Music

Kód: 35447494

Misogyny, Toxic Masculinity, and Heteronormativity in Post-2000 Popular Music

Autor Glenn Fosbraey

This book presents chapters that have been brought together to consider the multitude of ways that post-2000 popular music impacts on our cultures and experiences. The focus is on misogyny, toxic masculinity, and heteronormativity ... celý popis

3907


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Misogyny, Toxic Masculinity, and Heteronormativity in Post-2000 Popular Music

Nákupem získáte 391 bodů

Anotace knihy

This book presents chapters that have been brought together to consider the multitude of ways that post-2000 popular music impacts on our cultures and experiences. The focus is on misogyny, toxic masculinity, and heteronormativity. The authors of the chapters consider these three concepts in a wide range of popular music styles and genres; they analyse and evaluate how the concepts are maintained and normalized, challenged, and rejected. The interconnected nature of these concepts is also woven throughout the book. The book also seeks to expand the idea of popular music as understood by many in the West to include popular music genres from outside western Europe and North America that are often ignored (for example, Bollywood and Italian hip hop), and to bring in music genres that are inarguably popular, but also sit under other labels such as rap, metal, and punk.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Medien, Kommunikation Medienwissenschaft

3907



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: