Methodological Advances in Cross-National Surveys of Educational Achievement / Nejlevnější knihy
Methodological Advances in Cross-National Surveys of Educational Achievement

Kód: 04577589

Methodological Advances in Cross-National Surveys of Educational Achievement

Autor Board on International Comparative Studies in Education, Board on Testing and Assessment, Division of Behavioral and Social Sciences and Education, Na

In November 2000, the Board on International Comparative Studies in Education (BICSE) held a symposium to draw on the wealth of experience gathered over a four-decade period, to evaluate improvement in the quality of the methodolo ... celý popis

2242

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Methodological Advances in Cross-National Surveys of Educational Achievement

Nákupem získáte 224 bodů

Anotace knihy

In November 2000, the Board on International Comparative Studies in Education (BICSE) held a symposium to draw on the wealth of experience gathered over a four-decade period, to evaluate improvement in the quality of the methodologies used in international studies, and to identify the most pressing methodological issues that remain to be solved. Since 1960, the United States has participated in 15 large-scale cross-national education surveys. The most assessed subjects have been science and mathematics through reading comprehension, geography, nonverbal reasoning, literature, French, English as a foreign language, civic education, history, computers in education, primary education, and second-language acquisition. The papers prepared for this symposium and discussions of those papers make up the volume, representing the most up-to-date and comprehensive assessment of methodological strengths and weaknesses of international comparative studies of student achievement. These papers answer the following questions: What is the methodological quality of the most recent international surveys of student achievement? How authoritative are the results? Has the methodological quality of international achievement studies improved over the past 40 years? And, what are promising opportunities for future improvement?

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Education Organization & management of education

2242

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: