Media and Convergence Management / Nejlevnější knihy
Media and Convergence Management

Kód: 09372255

Media and Convergence Management

Autor Sandra Diehl, Matthias Karmasin

This book sheds light on crucial phenomena of media and convergence management, and addresses in detail a variety of specific issues raised by innovations related to media, technologies, industries, business models, consumer behav ... celý popis

2211


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 5-7 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Media and Convergence Management

Nákupem získáte 221 bodů

Anotace knihy

This book sheds light on crucial phenomena of media and convergence management, and addresses in detail a variety of specific issues raised by innovations related to media, technologies, industries, business models, consumer behavior and content management.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

2211

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: