Kód: 09864420
Maximizing Management Performance and Quality with Service Analytics
"This book offers a selection of service analytics solutions for process modeling and optimization proven to drive excellence in IT service management"--
Mohlo by se vám také líbit
Dárkový poukaz: Radost zaručena
- Darujte poukaz v libovolné hodnotě a my se postaráme o zbytek.
- Poukaz se vztahuje na celou naši nabídku.
- Elektronický poukaz vytisknete z e-mailu a můžete ihned darovat.
- Platnost poukazu je 12 měsíců od data vystavení.
Objednat dárkový poukazVíce informací
Více informací o knize Maximizing Management Performance and Quality with Service Analytics
Nákupem získáte 805 bodů
Anotace knihy
"This book offers a selection of service analytics solutions for process modeling and optimization proven to drive excellence in IT service management"--
Parametry knihy
Zařazení knihy
Knihy v angličtině
Economics, finance, business & management
Business & management
Management & management techniques
- Plný název: Maximizing Management Performance and Quality with Service Analytics
- Autor: Yixin Diao, Daniela Rosu
- Jazyk: Angličtina
- Vazba: Pevná
- Počet stran: 464
- EAN: 9781466684966
- ISBN: 9781466684966
- ID: 09864420
- Nakladatelství: Idea Group,U.S.
- Hmotnost: 1488 g
- Rozměry: 229 × 152 × 31 mm
- Datum vydání: 12. August 2015
Oblíbené z jiného soudku