Maximizing Management Performance and Quality with Service Analytics / Nejlevnější knihy
Maximizing Management Performance and Quality with Service Analytics

Kód: 09864420

Maximizing Management Performance and Quality with Service Analytics

Autor Yixin Diao, Daniela Rosu

"This book offers a selection of service analytics solutions for process modeling and optimization proven to drive excellence in IT service management"--

8051


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Maximizing Management Performance and Quality with Service Analytics

Nákupem získáte 805 bodů

Anotace knihy

"This book offers a selection of service analytics solutions for process modeling and optimization proven to drive excellence in IT service management"--

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

8051

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: