Marketing Tools and Strategies To Increase Sales Volume of Burger King / Nejlevnější knihy
Marketing Tools and Strategies To Increase Sales Volume of Burger King

Kód: 15764006

Marketing Tools and Strategies To Increase Sales Volume of Burger King

Autor Veer Seddarassan

"THE SALES DEPARTMENT IS THE WHOLE COMPANY, BUT THE WHOLE COMPANY BETTER BE THE SALES DEPARTMENT" This famous line was quoted by Philip Kotler, one of the greatest marketing guru world have ever witness. This manuscript was create ... celý popis

908


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Marketing Tools and Strategies To Increase Sales Volume of Burger King

Nákupem získáte 91 bodů

Anotace knihy

"THE SALES DEPARTMENT IS THE WHOLE COMPANY, BUT THE WHOLE COMPANY BETTER BE THE SALES DEPARTMENT" This famous line was quoted by Philip Kotler, one of the greatest marketing guru world have ever witness. This manuscript was created exactly as what the quote means. It's how Burger King tried to increase their sales and all of their marketing strategies to boost up their sales despite on-going strong competition from other famous fast food chain restaurants.

Parametry knihy

908

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: