Marketing the 21st Century Library / Nejlevnější knihy
Marketing the 21st Century Library

Kód: 04854658

Marketing the 21st Century Library

Autor Lucas-Alfieri, Debra (Head of Reference and Interlibrary Loan, D'Youville College, Buffalo, NY, USA)

Librarians need to educate their clients about what libraries offer today. The 21st century library is competing with numerous web-based resources and our clients can no longer be considered a captive audience. Clients may not fee ... celý popis

1901

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Marketing the 21st Century Library

Nákupem získáte 190 bodů

Anotace knihy

Librarians need to educate their clients about what libraries offer today. The 21st century library is competing with numerous web-based resources and our clients can no longer be considered a captive audience. Clients may not feel they need the library's traditional resources, however they can benefit from using its research assistance, physical and online holdings, and physical space, so they need to understand what the library offers. Marketing the 21st Century Library systematically and concisely teaches students and practitioners how to and why they should market and promote academic libraries. Librarians need to use marketing not only to advertise and promote resources, but also to boost the profession and the role we play. The first chapter introduces key marketing concepts, followed by chapters outlining the history of library marketing. Subsequent chapters guide readers through a series of tools and resources so they can create their own marketing plans, concluding with an exploration of resources, services and further readings.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Library & information sciences Library, archive & information management

1901

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: