Marketing Technologies / Nejlevnější knihy
Marketing Technologies

Kód: 01328472

Marketing Technologies

Autor Elena Simakova

Unravelling the construction of expectations, inclusions and exclusions around emerging technologies, this reflexive account also tackles uneasy practical and methodological questions pertinent to corporate ethnography. ... celý popis

5563


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Marketing Technologies

Nákupem získáte 556 bodů

Anotace knihy

Unravelling the construction of expectations, inclusions and exclusions around emerging technologies, this reflexive account also tackles uneasy practical and methodological questions pertinent to corporate ethnography.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

5563

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: