Marketing Research: Methodological Foundations, 12th edition / Nejlevnější knihy
Marketing Research: Methodological Foundations, 12th edition

Kód: 19275351

Marketing Research: Methodological Foundations, 12th edition

Autor Dawn Iacobucci

Marketing Research For all the talk of "big data" and "marketing analytics"-it all starts here-you've got to know how to get data and what to do with data once you've got them. The text, MARKETING RESEARCH: METHODOLOGICAL FOUNDAT ... celý popis

1232


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Marketing Research: Methodological Foundations, 12th edition

Nákupem získáte 123 bodů

Anotace knihy

Marketing Research For all the talk of "big data" and "marketing analytics"-it all starts here-you've got to know how to get data and what to do with data once you've got them. The text, MARKETING RESEARCH: METHODOLOGICAL FOUNDATIONS, 12th edition, by Dr.

Parametry knihy

1232

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: