Marketing, Morality and the Natural Environment / Nejlevnější knihy
Marketing, Morality and the Natural Environment

Kód: 06745313

Marketing, Morality and the Natural Environment

Autor Andrew Crane

This volume provides a new look at marketing, and in particular the move to establish ostensibly 'green' marketing. Presenting evidence from extensive case studies, these concerns are addressed through an examination of managers' ... celý popis

838


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Marketing, Morality and the Natural Environment

Nákupem získáte 84 bodů

Anotace knihy

This volume provides a new look at marketing, and in particular the move to establish ostensibly 'green' marketing. Presenting evidence from extensive case studies, these concerns are addressed through an examination of managers' and employees' understanding of the green marketing activities and processes that take part in their organisations.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business ethics & social responsibility

838

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: