Marketing Mix Standardisation in International Marketing / Nejlevnější knihy
Marketing Mix Standardisation in International Marketing

Kód: 10024775

Marketing Mix Standardisation in International Marketing

Autor Tobias Richter

The increasing globalisation of markets and competition drives the strategic approach towards international marketing programmes to the very heart of corporate success in the beginning of the 21st century. More than ever, the mark ... celý popis

3376


Očekávaný dotisk
Termín neznámý

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Marketing Mix Standardisation in International Marketing

Nákupem získáte 338 bodů

Anotace knihy

The increasing globalisation of markets and competition drives the strategic approach towards international marketing programmes to the very heart of corporate success in the beginning of the 21st century. More than ever, the marketing manager of today has to permanently balance the potential advantages of an international marketing standardisation and the benefits gained by an adaptation to local preferences. Therefore, this book aims not only at providing a strong theoretical background of key concepts, past notions and the latest developments in the international marketing debate. Instead, it also focuses on key factors which determine an adequate international marketing strategy with regard to consumer goods, industrial goods and services. Thus, this study elaborates on crucial aspects applying to international marketing managers facing global competition by analysing empirically the marketing approach chosen by the 500 largest German companies by turn-over which represent to quite some extent one of the most successful and internationally-orientated economy in the world.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

3376

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: