Marketing-Management / Nejlevnější knihy
Marketing-Management

Kód: 19065341

Marketing-Management

Autor Richard P Bagozzi, Rosa, Jose Antonio, Ph.D., Kirstin Sawhney Celly, Francisco Coronel

Bagozzi u.a. zielen darauf ab, die L cke zu schlie en zwischen der Wissenschaft vom Marketing - Marketing-Forschung, Konsumentenpsychologie, Volkswirtschaftslehre, Operations Research, strategisches Management - und der Kunst des ... celý popis

9066


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 11-13 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Marketing-Management

Nákupem získáte 907 bodů

Anotace knihy

Bagozzi u.a. zielen darauf ab, die L cke zu schlie en zwischen der Wissenschaft vom Marketing - Marketing-Forschung, Konsumentenpsychologie, Volkswirtschaftslehre, Operations Research, strategisches Management - und der Kunst des Marketings - dem Bem hen d

Parametry knihy

9066



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: