Marketing-Konzeption zur Ruckgewinnung ausgewahlter Einzelhandelskunden / Nejlevnější knihy
Marketing-Konzeption zur Ruckgewinnung ausgewahlter Einzelhandelskunden

Kód: 02877787

Marketing-Konzeption zur Ruckgewinnung ausgewahlter Einzelhandelskunden

Autor Michael R. Geiß

Ein Relationship Management_Ansatz am Beispiel des deutschen Buchhandels

2275


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Marketing-Konzeption zur Ruckgewinnung ausgewahlter Einzelhandelskunden

Nákupem získáte 228 bodů

Anotace knihy

Ein Relationship Management_Ansatz am Beispiel des deutschen Buchhandels

Parametry knihy

2275

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: