Marketing in Developing Countries (RLE Marketing) / Nejlevnější knihy
Marketing in Developing Countries (RLE Marketing)

Kód: 10042756

Marketing in Developing Countries (RLE Marketing)

The articles in this collection discuss the role of marketing in development, and include case studies from various developing countries. They consider state enterprises, marketing education, birth control and comparative marketin ... celý popis

1620


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Marketing in Developing Countries (RLE Marketing)

Nákupem získáte 162 bodů

Anotace knihy

The articles in this collection discuss the role of marketing in development, and include case studies from various developing countries. They consider state enterprises, marketing education, birth control and comparative marketing models.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

1620

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: