Marketing Communications / Nejlevnější knihy
Marketing Communications

Kód: 22386466

Marketing Communications

Autor John Egan

John Egan draws on both his industry and academic background to explain the why as well as the how of marketing communications. The book takes an industry-driven approach which provides all the theories in the context of applicati ... celý popis

1426


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Marketing Communications

Nákupem získáte 143 bodů

Anotace knihy

John Egan draws on both his industry and academic background to explain the why as well as the how of marketing communications. The book takes an industry-driven approach which provides all the theories in the context of application and from a real wor

Parametry knihy

1426

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: