Marketing and the Common Good / Nejlevnější knihy
Marketing and the Common Good

Kód: 05140515

Marketing and the Common Good

Autor Patrick E. Murphy

Marketing is among the most powerful cultural forces at work in the contemporary world, affecting not merely consumer behaviour, but almost every aspect of human behaviour. While the potential for marketing both to promote and thr ... celý popis

2123


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Marketing and the Common Good

Nákupem získáte 212 bodů

Anotace knihy

Marketing is among the most powerful cultural forces at work in the contemporary world, affecting not merely consumer behaviour, but almost every aspect of human behaviour. While the potential for marketing both to promote and threaten societal well-bei

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

2123



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: