Marketing and Advertising Law in a Process of Harmonisation / Nejlevnější knihy
Marketing and Advertising Law in a Process of Harmonisation

Kód: 22257044

Marketing and Advertising Law in a Process of Harmonisation

Autor Ulf Bernitz, Caroline Heide-Jorgensen

The law on marketing and advertising has undergone profound changes based on the EU directives on unfair commercial practices and misleading and comparative advertising. The legislation partially requires full harmonisation and co ... celý popis

1704


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Marketing and Advertising Law in a Process of Harmonisation

Nákupem získáte 170 bodů

Anotace knihy

The law on marketing and advertising has undergone profound changes based on the EU directives on unfair commercial practices and misleading and comparative advertising. The legislation partially requires full harmonisation and contains a comprehensive bla

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Law International law

1704

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: