Market Rebels / Nejlevnější knihy
Market Rebels

Kód: 04113783

Market Rebels

Autor Rao

Great individuals are assumed to cause the success of radical innovations - thus Henry Ford is depicted as the one who established the automobile industry in America. Hayagreeva Rao tells a different story, one that will change th ... celý popis

694

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Market Rebels

Nákupem získáte 69 bodů

Anotace knihy

Great individuals are assumed to cause the success of radical innovations - thus Henry Ford is depicted as the one who established the automobile industry in America. Hayagreeva Rao tells a different story, one that will change the way you think about markets forever. He explains how 'market rebels' - activists who defy authority and convention - are the real force behind the success or failure of radical innovations. Rao shows how automobile enthusiasts were the ones who established the new automobile industry by staging highly publicized reliability races and lobbying governments to enact licensing laws. Ford exploited the popularity of the car by using new mass-production technologies.Rao argues that market rebels also establish new niches and new cultural styles. If it were not for craft brewers who crusaded against 'industrial beer' and proliferated brewpubs, there would be no specialty beers in America. But for nouvelle cuisine activists who broke the stranglehold of Escoffier's classical cuisine in France, there would have been little hybridization and experimentation in modern cooking. Market rebels also thwart radical innovation. Rao demonstrates how consumer activists have faced down chain stores and big box retailers, and how anti-biotechnology activists in Germany penetrated pharmaceutical firms and delayed the commercialization of patents. Read "Market Rebels" to learn how activists succeed when they construct 'hot causes' that arouse intense emotions, and exploit 'cool mobilization' - unconventional techniques that engage audiences in collective action. You will realize how the hands that move markets are the joined hands of market rebels.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Economics Economic theory & philosophy

694

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: