Market orientation and Performance of Tour Firms in Kenya / Nejlevnější knihy
Market orientation and Performance of Tour Firms in Kenya

Kód: 15545617

Market orientation and Performance of Tour Firms in Kenya

Autor Winnie Njeru

Firms that are market oriented focus on the undiscovered needs of customers and try to meet these needs better than competitors.The positive relationship between market orientation and superior firm performance has been recognized ... celý popis

1998


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Market orientation and Performance of Tour Firms in Kenya

Nákupem získáte 200 bodů

Anotace knihy

Firms that are market oriented focus on the undiscovered needs of customers and try to meet these needs better than competitors.The positive relationship between market orientation and superior firm performance has been recognized as a key source of competitive advantage. The unique characteristics of the tourism product makes it is consumed in situ, that is the customer moves to the point of consumption thus the tour firms play a key role in the distribution and consumption of the tourism product. Kenya is home to the big five, the Great Rift valley and a coast line with white beaches that have continued to attract local and international tourists.

Parametry knihy

1998

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: