Mapping Transnational Asian Cinema, Media, and Popular Culture / Nejlevnější knihy
Mapping Transnational Asian Cinema, Media, and Popular Culture

Kód: 06822663

Mapping Transnational Asian Cinema, Media, and Popular Culture

Autor Miguel Llora

Of all the film industries "out there," Hollywood §retains the most dominant share of the international §marketplace with 57% in 2006. This has lead to §growing concern that Hollywood's dominance of the §international cinematic an ... celý popis

1806


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Mapping Transnational Asian Cinema, Media, and Popular Culture

Nákupem získáte 181 bodů

Anotace knihy

Of all the film industries "out there," Hollywood §retains the most dominant share of the international §marketplace with 57% in 2006. This has lead to §growing concern that Hollywood's dominance of the §international cinematic and media marketplace, not §only stymies smaller foreign industries, but in a §cultural imperialistic way also influences foreign §societies and cultures. In this book I attempt to §map the borders, the point of intersection, and the §points of divergence, from an "Asia-first" §perspective. By looking at the popular culture world §this way, this book identifies for the reader the §stakes involved in neglecting to do a critical §examination and hopes to effect an appreciating for §the interstices between the cultural spaces.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Media studies

1806

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: