Kód: 04949085
This is one of the most comprehensive books available covering entrepreneurship, branding, social networking, publicity, touring, contracts, marketing, trademarks, merchandising and record companies. This latest edition includes t ... celý popis
1259 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 126 bodů
This is one of the most comprehensive books available covering entrepreneurship, branding, social networking, publicity, touring, contracts, marketing, trademarks, merchandising and record companies. This latest edition includes the intricacies of 360 deals and new business models for succeeding in the virtual world, and new contracts for personal management and artists releasing their own digital product. It also features an expanded chapter on business management, new artist-manager court cases, and updated industry website listings.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries
1259 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )