Managing Marketing in the 21st Century-4th edition / Nejlevnější knihy
Managing Marketing in the 21st Century-4th edition

Kód: 18687651

Managing Marketing in the 21st Century-4th edition

Autor Noel Capon

At 668 pages and 26 chapters, Managing Marketing in the 21st Century is about understanding how to develop market strategy and manage the marketing process. This is not a book that attempts to describe all the ... celý popis

7414


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Managing Marketing in the 21st Century-4th edition

Nákupem získáte 741 bodů

Anotace knihy

At 668 pages and 26 chapters, Managing Marketing in the 21st Century is about understanding how to develop market strategy and manage the marketing process. This is not a book that attempts to describe all the

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

7414



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: