Les stratégies de recentrage des entreprises / Nejlevnější knihy
Les stratégies de recentrage des entreprises

Kód: 02295101

Les stratégies de recentrage des entreprises

Autor Hafida El Younsi

Une stratégie de recentrage peut signifier " réduction du champ des activités d une entreprise " ou " mise en cohérence de son portefeuille d activités ". Cette stratégie qui se déploie depuis les années 1980 aux États-Unis contri ... celý popis

3437


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Les stratégies de recentrage des entreprises

Nákupem získáte 344 bodů

Anotace knihy

Une stratégie de recentrage peut signifier " réduction du champ des activités d une entreprise " ou " mise en cohérence de son portefeuille d activités ". Cette stratégie qui se déploie depuis les années 1980 aux États-Unis contribue théoriquement

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy ve francouzštině LITTÉRATURE GÉNÉRALE Essais littéraires

3437

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: