Learning to Assess / Nejlevnější knihy
Learning to Assess

Kód: 43858541

Learning to Assess

Autor Christopher DeLuca, Jill Willis, Bronwen Cowie, Christine Harrison, Andrew Coombs

This book presents a new framework for how teachers develop their assessment capacity, based on a multi-year study conducted in four countries-Australia, Canada, England, and New Zealand-which focused on student-teacher learning i ... celý popis

3907


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Learning to Assess

Nákupem získáte 391 bodů

Anotace knihy

This book presents a new framework for how teachers develop their assessment capacity, based on a multi-year study conducted in four countries-Australia, Canada, England, and New Zealand-which focused on student-teacher learning in assessment throughout their initial teacher education programs. It examines how teacher learning is shaped by the complex dynamics of assessment capacity within larger teacher education contexts.  The framework proposed here identifies four domains involved in cultivating assessment capacity and characterizes assessment learning as always integrating cognitive, philosophical, and moral dimensions with assessment's social, emotional, and physical dimensions, while recognizing that each capacity is continually shaped by the learning context. The book draws on the survey of teacher education programs in each of the four focal countries and data from student teachers to shed light on how the various pedagogies, program structures, and policies encountered provide beginning teachers with codes for classifying and framing assessment capacity and form a template for developing this capacity throughout their careers.   Offering suggestions for future research and teacher education practice, the book concludes with an outlook on future steps to cultivate teachers' assessment capacity. 

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Education

3907



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: