Law for Advertising, Broadcasting, Journalism, and Public Relations / Nejlevnější knihy
Law for Advertising, Broadcasting, Journalism, and Public Relations

Kód: 06744511

Law for Advertising, Broadcasting, Journalism, and Public Relations

Autor L. Marie Parkinson

Offering an integrated approach, this book covers the key areas of Communication Law. It is useful for students and practitioners in advertising and public relations, as well as those in journalism and electronic media. ... celý popis

3564


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Law for Advertising, Broadcasting, Journalism, and Public Relations

Nákupem získáte 356 bodů

Anotace knihy

Offering an integrated approach, this book covers the key areas of Communication Law. It is useful for students and practitioners in advertising and public relations, as well as those in journalism and electronic media.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Law Laws of Specific jurisdictions IT & Communications law

3564

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: