Ksztaltowanie dobrych relacji z klientami / Nejlevnější knihy
Ksztaltowanie dobrych relacji z klientami

Kód: 12894543

Ksztaltowanie dobrych relacji z klientami

Autor Peter Kenzelmann

Na naszym rynku produkty i uslugi staja sie coraz bardziej wymienne, a pozycja klientow umacnia sie. Dlatego najwazniejszym celem przedsiebiorstw staje sie rozpoznanie potrzeb klientow. Ksiazka wyjasnia w przystepny sposob strat ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Ksztaltowanie dobrych relacji z klientami

Anotace knihy

Na naszym rynku produkty i uslugi staja sie coraz bardziej wymienne, a pozycja klientow umacnia sie. Dlatego najwazniejszym celem przedsiebiorstw staje sie rozpoznanie potrzeb klientow. Ksiazka wyjasnia w przystepny sposob strategie i metody budowania lojalnosci klienta. Omawiane sa w niej zarowno podstawy psychologiczne, jak i aspekty organizacyjne. Wiele praktycznych przykladow wyjasnia, jak zastosowac te wiedze w codziennej pracy.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v polštině Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Psychologia. Psychoterapia Osobowość. Samorealizacja. Kariera

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: