José Tómas: la creación de un mito mediático / Nejlevnější knihy
José Tómas: la creación de un mito mediático

Kód: 36115030

José Tómas: la creación de un mito mediático

Autor Vellón Lahoz, Javier

Javier Vellón Lahoz, es doctor en Filología por la Universidad de Valencia y profesor de Lengua Española de la Universitat Jaume I de Castellón. Columnista y colaborador del periódico El Mundo, ha publicado numerosas obras sobre h ... celý popis

125

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize José Tómas: la creación de un mito mediático

Nákupem získáte 13 bodů

Anotace knihy

Javier Vellón Lahoz, es doctor en Filología por la Universidad de Valencia y profesor de Lengua Española de la Universitat Jaume I de Castellón. Columnista y colaborador del periódico El Mundo, ha publicado numerosas obras sobre historia del teatro, desde el Siglo de Oro a la actualidad, entre las que destacan las ediciones críticas de piezas teatrales de Manuel Vidal, Joseph Ortí, Gaspar Mercader, Folch de Cardona (ed. Reichenberger), Alejandro Arboreda (ed. Peter Lang), biografía del actor Andrés Prieto (ed. Fundamentos), así como estudios sobre el teatro de calle. En los últimos tiempos está trabajando sobre diferentes aspectos de los discursos sociales, como el lenguaje publicitario, audiovisual, lenguaje periodístico, político, etc... y fruto de ello es su publicación, entre otras muchas, Estrategias lingüísticas del texto publicitario. Al margen de sus muchas crónicas taurinas, debemos destacar la publicación en este ámbito de La fiesta taurina: imagen social e información. Una perspectiva histórica (Madrid, CEU Ediciones, 2007).

Parametry knihy

125



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: