iPolitics / Nejlevnější knihy
iPolitics

Kód: 04435442

iPolitics

Autor Richard Fox

Politicians rely on Twitter, Facebook and YouTube to exercise political power. Citizens around the world also use these tools to vent political frustrations, join political groups and organize revolutions. Political activists blog ... celý popis

2791


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize iPolitics

Nákupem získáte 279 bodů

Anotace knihy

Politicians rely on Twitter, Facebook and YouTube to exercise political power. Citizens around the world also use these tools to vent political frustrations, join political groups and organize revolutions. Political activists blog to promote candidates, solicit and coordinate financial contributions and provide opportunities for volunteers. iPolitics describes the ways in which new media innovations change how politicians and citizens engage the political arena. Among other things, contributors to this volume analyze whether the public's political knowledge has increased or decreased in the new media era, the role television still plays in the information universe, the effect bloggers have had on the debate and outcome of healthcare reform, and the manner in which political leaders should navigate the new media environment. While the majority of contributors examine new media and politics in the United States, the volume also provides a unique comparative perspective on this relationship using cases from abroad.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Media studies

2791

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: