Introduction to Business Communication / Nejlevnější knihy
Introduction to Business Communication

Kód: 10023727

Introduction to Business Communication

Autor Michael B. Hinner

This series seeks to illuminate, highlight, and spotlight (intercultural) communication in the world of business. In order to conduct any business, relationships need to be established which are primarily reciprocal relationships ... celý popis

2631


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Introduction to Business Communication

Nákupem získáte 263 bodů

Anotace knihy

This series seeks to illuminate, highlight, and spotlight (intercultural) communication in the world of business. In order to conduct any business, relationships need to be established which are primarily reciprocal relationships - whether between employer and employee, or provider and customer. Since business relationships are essentially human relationships, they rely on communication. Thus, an understanding of fundamental human communication principles serves to explain, comprehend, and foster business relationships. The texts included in this book cover various topics in general and intercultural communication that have direct relevance to the world of business.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

2631

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: