Intranet Management Handbook / Nejlevnější knihy
Intranet Management Handbook

Kód: 05116372

Intranet Management Handbook

Autor Martin White

Rarely does the organization have more than one intranet manager, and intranet management is often only one of their many responsibilities. There are very few intranet conferences around the world, and only recently have intranet ... celý popis

3060

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Intranet Management Handbook

Nákupem získáte 306 bodů

Anotace knihy

Rarely does the organization have more than one intranet manager, and intranet management is often only one of their many responsibilities. There are very few intranet conferences around the world, and only recently have intranet communities of practice been established in Europe. Universities and colleges do not offer courses in intranet management, and there is little in the way of continuous professional development support. It is also very difficult to obtain access to intranets in other organizations. Despite the widespread implementation of intranets over the last few years there is virtually no professional literature available on intranet management to which to turn for ideas and examples of good practice. This book fills that gap, offering a wealth of practical advice on intranet management, based on the work of the author as an intranet consultant over the past fifteen years. It includes areas such as: managing intranets - opportunities and challenges; defining user requirements; making a business case; developing a content strategy; enhancing collaboration; managing technology; specifying and selecting software; using Microsoft SharePoint for intranets; operational planning; establishing the intranet team; managing intranet projects; evaluating risks; enhancing the user experience; marketing the intranet; measuring user satisfaction; creating the governance framework; writing an intranet strategy; and, intranets and information management. An appendix offers guidelines for social media use. At the end of each chapter there is a short list of websites and other resources that provide additional commentary and insight on the topics that have been covered. These resources can also be found at our associated website, where new and revised resources will also be listed. This book offers invaluable guidance to all information professionals involved in the development of an intranet for their organization, and will also be of great interest to a wide range of managers with responsibility for internal communications, personal management, risk management, information management and information technology.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Library & information sciences Library, archive & information management

3060

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: