Internet Strategy / Nejlevnější knihy
Internet Strategy

Kód: 06343894

Internet Strategy

Autor Wendy Currie

Concentrates on how to create, execute and evolve a customer-centric strategy of any Internet-based management strategy in order to provide valuable customer experiences. Presenting how enabling technologies are as important as ev ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Internet Strategy

Anotace knihy

Concentrates on how to create, execute and evolve a customer-centric strategy of any Internet-based management strategy in order to provide valuable customer experiences. Presenting how enabling technologies are as important as ever, this book points out that there's a need to move to new levels in thinking and execution.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business mathematics & systems



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: