Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management / Nejlevnější knihy
Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management

Kód: 46024742

Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management

Autor Pantea Foroudi, Morteza Akbari

There has been a growing interest in the subject of internal marketing: issues and perspectives, principles, foundations and concepts in recent years amongst academics and practitioners because there is a belief that successful an ... celý popis

3370

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management

Nákupem získáte 337 bodů

Anotace knihy

There has been a growing interest in the subject of internal marketing: issues and perspectives, principles, foundations and concepts in recent years amongst academics and practitioners because there is a belief that successful and improvement in a competitive market gains through deliver better service to customer (firstly, to internal customers; i.e., employees of organization) and create satisfaction in them which in turn influence consumer patronage and loyalty, and consumer decision-making. The significant role of the internal marketing is to developing and maintaining relationships with the internal stakeholders of a contemporary organisation. There is an extensive belief in today's society on how the company viewed by key stakeholders such as investors and shareholders, consumers and customers (both internal and external), members of the community and employees in which the company resides.The challenge is to explore new and effective ways to harness the power of the communication opportunities it presents to engage with stakeholders in interactive, immediate and innovative ways. Any successful communication campaign will include them in its strategy. We view the study of the relationship between internal marketing, internal and external stakeholders, and companies to be timely topics for further investigation.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

3370



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: