Intentional Marketing / Nejlevnější knihy
Intentional Marketing

Kód: 19019147

Intentional Marketing

Autor Carol Ottolenghi

User-friendly, cost-conscious, and filled with examples from libraries of all types, Intentional Marketing: A Practical Guide for Librarians helps you maximize the return on your marketing investment (ROMI) by showing ways to comb ... celý popis

2526


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Intentional Marketing

Nákupem získáte 253 bodů

Anotace knihy

User-friendly, cost-conscious, and filled with examples from libraries of all types, Intentional Marketing: A Practical Guide for Librarians helps you maximize the return on your marketing investment (ROMI) by showing ways to combine marketing theory with in-house data, creating a global strategy that will drive all of your library marketing.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Library & information sciences Library, archive & information management

2526



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: