Integrated Approach to New Food Product Development / Nejlevnější knihy
Integrated Approach to New Food Product Development

Kód: 06698108

Integrated Approach to New Food Product Development

New products often fail not because they are bad products, but because they don't meet consumer expectations or are poorly marketed. In other cases, the marketing is spot on, but the product itself does not perform. This title exp ... celý popis

8817


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Integrated Approach to New Food Product Development

Nákupem získáte 882 bodů

Anotace knihy

New products often fail not because they are bad products, but because they don't meet consumer expectations or are poorly marketed. In other cases, the marketing is spot on, but the product itself does not perform. This title explores this inter-relationship and the inter-relationship of the key disciplines essential for marketplace success.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Economics Economics of industrial organisation

8817

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: