Inside the Sports Pages / Nejlevnější knihy
Inside the Sports Pages

Kód: 04710694

Inside the Sports Pages

Autor Mark Douglas Lowes

Inside the Sports Pages explores the working world of contemporary sports journalism through the eyes of the reporters, editors, athletes and media-relations people who inhabit it.In this first comprehensive study of the work rout ... celý popis

1730

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Inside the Sports Pages

Nákupem získáte 173 bodů

Anotace knihy

Inside the Sports Pages explores the working world of contemporary sports journalism through the eyes of the reporters, editors, athletes and media-relations people who inhabit it.In this first comprehensive study of the work routines and professional ideologies involved in the manufacture of sports news, Mark Douglas Lowes presents a detailed and richly textured ethnographic account of life on the sports desk at a major Canadian daily newspaper. His wide-ranging analysis considers the role of the 'audience commodity' in sports news production, the dynamics of the newsroom, and the complex relations between reporters and their routine sources on the sports beat. The book concludes with an assessment of the ideological nature of sports news, and argues that sports coverage functions primarily as a promotional vehicle for the North American 'major league' sports industry. It will be of interest to anyone concerned about how the media report sports news- and the way they leave some of it unreported.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

1730

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: